Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 11/2017

"Przegląd Podatkowy" nr 11/2017

Moja kancelaria

  • Kancelaria podatkowa i biuro rachunkowe wpływa na markę klienta – przedsiębiorcy

    Obrazek do artykułu: Kancelaria podatkowa i biuro rachunkowe wpływa na markę klienta – przedsiębiorcy

    Warto uświadomić klientowi, że współpraca z renomowanym dostawcą usług profesjonalnych wpływa pozytywnie na jego wizerunek i uwiarygadnia go w stosunku do otoczenia. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 15.11.2017

  • Piszemy na potrzeby marketingu

    Obrazek do artykułu: Piszemy na potrzeby marketingu

    Niezależnie od tego, czy chcemy stworzyć aktualność na firmową stronę internetową, napisać artykuł, dodać wpis na fanpage’u czy przekazać informacje za pośrednictwem maila musimy zrobić wszystko, by ułatwić czytelnikowi odbiór naszego komunikatu. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 13.11.2017

  • O przewadze marketingu cyfrowego nad tradycyjnym

    Obrazek do artykułu: O przewadze marketingu cyfrowego nad tradycyjnym

    Marketing – w każdej formie – jest jedną z kluczowych aktywności firmy, niezależnie od jej wielkości i branży, w jakiej działa. Marketing cyfrowy rośnie w siłę, ponieważ przedsiębiorcy dostrzegają popularność mediów elektronicznych i wykorzystują je... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 30.10.2017

  • 3 powody, dla których odkładamy promocję na później

    Obrazek do artykułu: 3 powody, dla których odkładamy promocję na później

    Choć większość właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych deklaruje, że stosowanie marketingu jest niezbędne, by rozwijać swoją działalność, niewielu z nich w praktyce stosuje w zaplanowany sposób narzędzia promocji. Dlaczego tak jest? Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 27.10.2017

  • Pięć najnowszych trendów w promocji za pośrednictwem social media

    Obrazek do artykułu: Pięć najnowszych trendów w promocji za pośrednictwem social media

    Firmy coraz chętniej wykorzystują media społecznościowe w komunikacji marketingowej. Oto kilka wskazówek, jak prezentować się w social media, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 26.10.2017

  • Promocja: jakie błędy popełniamy najczęściej?

    Obrazek do artykułu: Promocja: jakie błędy popełniamy najczęściej?

    Komunikacja marketingowa kancelarii podatkowych i biur rachunkowych służy zwiększeniu widoczności firmy na rynku, pozyskaniu nowych zleceń, utrzymaniu dobrych relacji z dotychczasowymi klientami oraz budowaniu silnej marki. Jak osiągnąć te cele nie... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 25.10.2017

  • 4 sposoby na wyjście naprzeciw potrzebom klienta

    Obrazek do artykułu: 4 sposoby na wyjście naprzeciw potrzebom klienta

    W usługach świadczonych przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe inicjatywa nie leży po stronie klienta – to doradca lub księgowy powinien wykazać się aktywnością po to, by usługa stanowiła dla klienta wymierną wartość. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, Agnieszka Matłacz, 11.10.2017

  • Jak skutecznie motywować pracowników do działania? cz. 2

    Obrazek do artykułu: Jak skutecznie motywować pracowników do działania? cz. 2

    Wbrew pozorom podwyżka wynagrodzenia lub premia nie są jedynymi i najskuteczniejszymi sposobami na zmotywowanie pracowników i zwiększenie efektywności ich pracy. Oto kolejne wskazówki dla osób zarządzających, jak sprawić by podwładni autentycznie... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 11.10.2017

  • Jak skutecznie motywować pracowników do działania? cz. 1

    Obrazek do artykułu: Jak skutecznie motywować pracowników do działania? cz. 1

    Wbrew pozorom podwyżka wynagrodzenia lub premia nie są jedynymi i najskuteczniejszymi sposobami na zmotywowanie pracowników i zwiększenie efektywności ich pracy. Oto kilka wskazówek dla osób zarządzających co zrobić, by zachęcić podwładnych do... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 05.10.2017

  • Jak przygotować się do udziału w targach?

    Obrazek do artykułu: Jak przygotować się do udziału w targach?

    Coraz więcej kancelarii podatkowych i biur rachunkowych prezentuje swoją ofertę podczas targów adresowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Poza nawiązywaniem kontaktów biznesowych budują w ten sposób swoją markę i zwiększają rozpoznawalność.... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 05.10.2017