Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 9/2017

"Przegląd Podatkowy" nr 9/2017

Artykuły

  • Honoraria – jak negocjować z klientem?

    Obrazek do artykułu: Honoraria – jak negocjować z klientem?

    Najlepszy finał negocjacji cenowych ma miejsce wtedy, gdy kancelarii uda się uzyskać proponowane honorarium, a klient jest zadowolony, bo otrzyma wartościowe świadczenie w akceptowanej przez niego cenie. Tylko jak to osiągnąć? Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 13.04.2017

  • Rynek pracy księgowych zagrożony automatyzacją

    Obrazek do artykułu: Rynek pracy księgowych zagrożony automatyzacją

    Jak wynika z badań ryzyko automatyzacji w zawodzie księgowego oraz pracownika działu personalnego i płacowego wynosi aż 97 proc.. To oznacza, że w najbliższych latach te profesje czekają zmiany polegające na zastąpieniu pracy człowieka przez... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 13.04.2017

  • Zmiana przepisów o praktyce zawodowej kandydatów na doradców

    Obrazek do artykułu: Zmiana przepisów o praktyce zawodowej kandydatów na doradców

    Minister rozwoju i finansów dostosował treść rozporządzenia sprawie praktyki zawodowej kandydatów na doradców podatkowych do zmian polegających na przekształceniu niektórych jednostek administracji podatkowej w inne jednostki , w których zatrudnienie... Więcej

    Jolanta Mazur, 12.04.2017

  • 7 grzechów głównych w public relations

    Obrazek do artykułu: 7 grzechów głównych w public relations

    Nietrudno jest popełnić błąd realizując działania public relations w firmie. Niektóre mogą powodować nieodwracalne szkody wizerunkowe, inne sprawią, że wysiłek włożony w promocję nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 06.04.2017

  • 5 złych nawyków, które musisz zmienić aby pracować efektywniej

    Obrazek do artykułu: 5 złych nawyków, które musisz zmienić aby pracować efektywniej

    Przy dzisiejszym galopującym pędzie życia produktywność stała się szczególnie istotna. Wielu ludzi stara się pracować coraz więcej, ale więcej nie zawsze oznacza wydajniej. Warto przyjrzeć się swojemu dniu pracy i wyeliminować 5 złych nawyków, które... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 06.04.2017

  • Artykuł sponsorowany – interesująca alternatywa dla tradycyjnej reklamy

    Obrazek do artykułu: Artykuł sponsorowany – interesująca alternatywa dla tradycyjnej reklamy

    Badania wskazują, że aż 60 proc. polskich internautów ufa informacjom i poradom zawartym w artykułach sponsorowanych. Co trzeci użytkownik sieci w naszym kraju przyznaje, że treści sponsorowane zainspirowały go przynajmniej raz do zakupu produktu lub... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 30.03.2017

  • Komunikacja – dlaczego jest tak ważna?

    Obrazek do artykułu: Komunikacja – dlaczego jest tak ważna?

    O ile nie każdy właściciel kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego potwierdzi potrzebę promowania swoich usług, to wszyscy muszą się zgodzić, że komunikacja z klientem i szeroko rozumianym otoczeniem to warunek konieczny dla firm z tej branży. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 30.03.2017

  • Poznaliśmy wiodące firmy doradztwa podatkowego w 2016 roku

    Obrazek do artykułu: Poznaliśmy wiodące firmy doradztwa podatkowego w 2016 roku

    Już po raz jedenasty Dziennik Gazeta Prawna wybrał topowe firmy doradcze i doradców podatkowych. Najwyższe wyniki w 2016 r., osiągnęły: PwC, CRIDO Taxand, Sołtysiński Kawecki & Szlęzak oraz HLB M2 Audyt, a największe osiągnięcia w „projektach... Więcej

    Jolanta Mazur, 29.03.2017

  • Od promocji do sprzedaży (nie) jeden krok

    Obrazek do artykułu: Od promocji do sprzedaży (nie) jeden krok

    Aktywna komunikacja marketingowa to szereg działań, których celem jest dotarcie do klienta z informacją o firmie i jej ofercie. Efektem promocji jest przyciągnięcie uwagi osób zainteresowanych współpracą z biurem lub kancelarią. Jednak tylko... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 23.03.2017

  • Wiosenne porządki on-line

    Obrazek do artykułu: Wiosenne porządki on-line

    Choć pogoda za oknem na to nie wskazuje, mamy już wiosnę. A jak wiosna, to porządki – także w firmie. To znacznie lepszy moment na nowy start i zmiany niż przełom roku, więc warto przystąpić do działania! Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 23.03.2017