Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 9/2017

"Przegląd Podatkowy" nr 9/2017

Artykuły

  • Przedsiębiorcy powinni korzystać z pomocy doradców podatkowych

    Obrazek do artykułu: Przedsiębiorcy powinni korzystać z pomocy doradców podatkowych

    Skorzystanie z usług doradcy podatkowego jest najlepszą gwarancją tego, że podatnicy przedostaną się przez „gąszcz” skomplikowanych i niejasnych przepisów i zapłacą dokładnie tyle podatku, ile jest wymagane zgodnie z przepisami prawa. Więcej

    15.05.2017

  • 11 maja - Dzień Doradcy Podatkowego

    Obrazek do artykułu: 11 maja - Dzień Doradcy Podatkowego

    Z okazji tego święta, pragniemy złożyć wszystkim doradcom podatkowym serdeczne życzenia wielu sukcesów w codziennej pracy, satysfakcji z wykonywania swojego zawodu, chęci do dalszego rozwoju i doskonalenia zawodowego oraz wszelkiej pomyślności w... Więcej

    Jolanta Mazur, 11.05.2017

  • Pomiar efektów w kampaniach marketingowych

    Obrazek do artykułu: Pomiar efektów w kampaniach marketingowych

    Niezależnie od tego, jaką realizujemy kampanię: czy jest to ogólna kampania marketingowa kancelarii czy akcja prowadzona w social media, konieczne jest uwzględnienie wskaźników, które umożliwią zbadanie jej rezultatów. To z kolei pozwoli powiązać... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 10.05.2017

  • Najpierw relacje, potem sprzedaż

    Obrazek do artykułu: Najpierw relacje, potem sprzedaż

    Tak w najbardziej zwięzły sposób można zdefiniować marketing relacyjny. Ta koncepcja szczególnie sprawdza się w przypadku usług profesjonalnych, w których więź pomiędzy usługodawcą a klientem jest nie tylko niezbędnym składnikiem, ale wręcz warunkiem... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 10.05.2017

  • Nawyki, które sprzyjają wypaleniu zawodowemu

    Obrazek do artykułu: Nawyki, które sprzyjają wypaleniu zawodowemu

    W kancelariach podatkowych i biurach rachunkowych pierwszy kwartał to gorący okres, ale właściwie przez cały rok nieubłagane terminy podatkowe nie dają zwolnić. Wpadając w wir pracy łatwo o wypalenie zawodowe. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 04.05.2017

  • Efekt pierwszego wrażenia – jak dobrze wypaść w kontaktach z klientami (II)

    Obrazek do artykułu: Efekt pierwszego wrażenia – jak dobrze wypaść w kontaktach z klientami (II)

    W ciągu zaledwie 10 sekund formułujemy ocenę o naszym rozmówcy – jeszcze zanim uściśniemy sobie ręce i padną pierwsze słowa zapada „wyrok”, który bardzo niechętnie później zmieniamy. W drugiej części artykułu znajdą państwo kolejne wskazówki jak... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 04.05.2017

  • Efekt pierwszego wrażenia – jak dobrze wypaść w kontaktach z klientami (I)

    Obrazek do artykułu: Efekt pierwszego wrażenia – jak dobrze wypaść w kontaktach z klientami (I)

    Czy wiesz, że zanim padnie jakiekolwiek słowo podczas Twojego pierwszego spotkania, klient ma wstępnie wyrobione zdanie na Twój temat? W ciągu zaledwie 10 sekund formułujemy ocenę o naszym rozmówcy – pozytywną bądź negatywną. Na dodatek bardzo... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 28.04.2017

  • Wielokanałowość w komunikacji marketingowej

    Obrazek do artykułu: Wielokanałowość w komunikacji marketingowej

    Dzisiaj kancelarie podatkowe i biura rachunkowe mają do dyspozycji bardzo wiele możliwości dotarcia do potencjalnego klienta. Nie jesteśmy zdani tylko na kosztowną reklamę w tradycyjnych mediach, takich jak prasa czy telewizja - korzystamy również z... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 28.04.2017

  • Jak zaistnieć i przetrwać na rynku usług doradczych

    Obrazek do artykułu: Jak zaistnieć i przetrwać na rynku usług doradczych

    W ostatnim wydaniu dwumiesięcznika „Radca Prawny” opublikowano interesującą rozmowę na temat źródeł przewagi konkurencyjnej kancelarii prawnej. Wiele spostrzeżeń dr. hab. Jana Fazlagića z UE w Poznaniu można odnieść również do kancelarii podatkowych. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 20.04.2017

  • Co klient może się o Tobie dowiedzieć z social media?

    Obrazek do artykułu: Co klient może się o Tobie dowiedzieć z social media?

    Dzisiaj bardzo trudno zachować prywatność, ale w znacznej mierze my sami ułatwiamy innym dostęp do wiedzy na nasz temat. Sprzyjają temu media społecznościowe, gdzie poza rodziną i znajomymi są również nasi klienci, współpracownicy i konkurenci, a... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 20.04.2017