Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 11/2017

"Przegląd Podatkowy" nr 11/2017

Artykuły

  • Podczas konwentu doradców podatkowych dyskutowano o przyszłości korporacji

    Obrazek do artykułu: Podczas konwentu doradców podatkowych dyskutowano o przyszłości korporacji

    Nowa propozycja KE, która ma pomagać w zwalczaniu agresywnego planowania podatkowego pojawiła się podczas dyskusji uczestników VI Konwentu Zarządów Regionalnych Oddziałów Krajowej Izby Doradców Podatkowych (KIDP) w Kliczkowie (woj. dolnośląskie). Więcej

    30.06.2017

  • Efekt pierwszego wrażenia podczas wystąpień publicznych

    Obrazek do artykułu: Efekt pierwszego wrażenia podczas wystąpień publicznych

    „Dobre wejście” liczy się szczególnie w kontaktach biznesowych i przy wystąpieniach publicznych. Mówi się, że jeśli uda nam się wywrzeć na innych dobre pierwsze wrażenie, to nas nie zapomną. A to bardzo ułatwia prowadzenie biznesu, bo znacznie... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 29.06.2017

  • Rynek usług księgowych w Polsce: zmiany, zmiany, zmiany (I)

    Obrazek do artykułu: Rynek usług księgowych w Polsce: zmiany, zmiany, zmiany (I)

    Wyjątkowo dużo pisze się ostatnio o nowej roli księgowych na krajowym rynku. Okazją do podsumowań i określenia trendów w tej branży stały się dwa niedawne wydarzenia: jubileusz 110-lecia działalności Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz II Kongres... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 29.06.2017

  • Inwestor zewnętrzny w kancelarii podatkowej – kluczowe etapy przy sprzedaży firmy

    Obrazek do artykułu: Inwestor zewnętrzny w kancelarii podatkowej – kluczowe etapy przy sprzedaży firmy

    Jacek Bajson, doradca podatkowy zajmujący się pomocą w przeprowadzeniu transakcji sprzedaży firm lub ich części na rzecz inwestorów zewnętrznych, wskazuje o co trzeba zadbać przy sprzedaży prowadzonej firmy lub pozyskiwaniu dodatkowego kapitału... Więcej

    27.06.2017

  • Poznaliśmy wyniki XI Rankingu Firm Doradztwa Podatkowego

    Obrazek do artykułu: Poznaliśmy wyniki XI Rankingu Firm Doradztwa Podatkowego

    W ubiegłym tygodniu „Rzeczpospolita" już po raz 11. przyznała nagrody najlepszym firmom doradztwa podatkowego oraz indywidualne wyróżnienia dla najlepszych ekspertów. Laureatem pierwszego miejsca zarówno pod względem liczby zatrudnianych, jak i... Więcej

    Jolanta Mazur, 27.06.2017

  • 3 sposoby na przekonanie oponentów do swoich racji

    Obrazek do artykułu: 3 sposoby na przekonanie oponentów do swoich racji

    Prowadząc kancelarie podatkową lub biuro rachunkowe codziennie negocjujemy – z klientami, pracownikami, kontrahentami. Nasz cel, to przekonać ich do swoich racji. Oto trzy rady, jak trafić do rozmówcy, by uznał nasze racje. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 22.06.2017

  • Dobre nawyki skutecznego przedsiębiorcy

    Obrazek do artykułu: Dobre nawyki skutecznego przedsiębiorcy

    Znaczenie dobrostanu psychicznego jako warunku sukcesu w biznesie rozumie i choćby intuicyjnie dostrzega i rozumie większość przedsiębiorców. Szczególnie prowadząc jednoosobowe biura trzeba stawić czoła wielu trudnościom i na każdym kroku rozwiązywać... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 22.06.2017

  • Inwestor zewnętrzny w kancelarii podatkowej – szansa na rozwój?

    Obrazek do artykułu: Inwestor zewnętrzny w kancelarii podatkowej – szansa na rozwój?

    Jacek Bajson, niezależnie od swojej działalności doradcy podatkowego, od ponad roku zajmuje się pomocą w przeprowadzeniu transakcji sprzedaży firm lub ich części na rzecz inwestorów zewnętrznych. Doradca podatkowy podsumowuje swoje doświadczenia i... Więcej

    19.06.2017

  • Pozycjonowanie, czyli wyróżnij się albo zgiń

    Obrazek do artykułu: Pozycjonowanie, czyli wyróżnij się albo zgiń

    Kilka dni temu odszedł Jack Trout, współtwórca jednej najważniejszych koncepcji marketingowych – pozycjonowania. Dzięki niemu wiemy, że sukces w biznesie zależy od tego, czy uda nam się zaprezentować produkt lub usługę w taki sposób, by wyraźnie... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 14.06.2017

  • Nowy PR w praktyce

    Obrazek do artykułu: Nowy PR w praktyce

    Głośny przypadek konsultantki jednej z sieciowym firm kosmetycznych stanowi doskonały przykład problemów, jakie mogą się pojawić przy prowadzeniu działań public relations. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 14.06.2017