Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 11/2017

"Przegląd Podatkowy" nr 11/2017

Artykuły

  • Doradcy podatkowi będą musieli informować o optymalizacji

    Obrazek do artykułu: Doradcy podatkowi będą musieli informować o optymalizacji

    W Ministerstwie Finansów trwają zaawansowane prace nad wdrożeniem unijnej dyrektywy, która zakłada, że doradca podatkowy, który wymyśli schemat transgranicznej optymalizacji, będzie musiał sam poinformować o tym fiskusa. Więcej

    31.08.2017

  • Jak oryginalnie zaprezentować firmę?

    Obrazek do artykułu: Jak oryginalnie zaprezentować firmę?

    Nieodłącznym elementem każdej strony internetowej, broszury czy oferty jest przedstawienie kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego. Jak zaprezentować się w atrakcyjny i oryginalny sposób bez dużego budżetu na ten cel? Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 30.08.2017

  • Relacje z klientami – umacniać czy zdobywać?

    Obrazek do artykułu: Relacje z klientami – umacniać czy zdobywać?

    Zawsze poświęcamy więcej miłości i uwagi tym, których chcemy uwieść, niż tym, których poślubiliśmy. To naturalna ludzka skłonność – pisze D.H. Maister, ekspert od zarządzania usługami profesjonalnymi. Zauważa, że ma to zastosowanie również w... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 30.08.2017

  • Organizacja pracy – jak uniknąć rutyny?

    Obrazek do artykułu: Organizacja pracy – jak uniknąć rutyny?

    Nawet do najbardziej pasjonującej pracy po pewnym czasie może wkraść się rutyna. Oto pięć wskazówek, które pomogą rozpocząć każdy dzień w kancelarii podatkowej lub biurze rachunkowym z silną motywacją i zwiększyć efektywność realizowanych zadań. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 23.08.2017

  • Zaufanie, wiarygodność i reputacja – filary działania firmy doradztwa podatkowego

    Obrazek do artykułu: Zaufanie, wiarygodność i reputacja – filary działania firmy doradztwa podatkowego

    Wiarygodność i zaufanie to niezbędny warunek sukcesu firmy świadczącej usługi profesjonalne. Wiarygodna kancelaria podatkowa (biuro rachunkowe) jest dobra w tym co robi, ma na uwadze interes klientów i dobrze się z nią współpracuje. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 23.08.2017

  • Mowa ciała – 7 wskazówek pomocnych przy pierwszym spotkaniu (II)

    Obrazek do artykułu: Mowa ciała – 7 wskazówek pomocnych przy pierwszym spotkaniu (II)

    Dla niektórych z nas pierwsze spotkanie z nową osobą to duży stres, dla innych ekscytujące doświadczenie. W życiu prywatnym i w pracy ciągle poznajemy nowych ludzi. Jak wiadomo mowa ciała ma ogromne znaczenie w komunikacji, warto zatem wiedzieć,... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 16.08.2017

  • Strategię promocyjną powinien poprzedzić audyt komunikacyjny

    Obrazek do artykułu: Strategię promocyjną powinien poprzedzić audyt komunikacyjny

    Zanim zdecydujemy się na stworzenie i wdrożenie strategii promocyjnej konieczne jest ustalenie aktualnej sytuacji w zakresie komunikowania się kancelarii lub biura z otoczeniem. Stanowi to element określenia stanu wyjściowego, który jest bazą do... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 16.08.2017

  • Metoda prób i błędów w promocji

    Obrazek do artykułu: Metoda prób i błędów w promocji

    Nie ma jednej, sprawdzonej recepty na udaną kampanię promocyjną. Każda firma jest inna, nawet jeśli należy do szerokiej branży, to działa w innym otoczeniu i tworzą ją różni ludzie. Pozytywne jest to, że każdy z tych elementów może stanowić element... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 09.08.2017

  • Mowa ciała – 7 wskazówek pomocnych przy pierwszym spotkaniu (I)

    Obrazek do artykułu: Mowa ciała – 7 wskazówek pomocnych przy pierwszym spotkaniu (I)

    Dla niektórych z nas pierwsze spotkanie z nieznaną osobą to duży stres, dla innych ekscytujące doświadczenie. W życiu prywatnym i w pracy ciągle poznajemy nowych ludzi. Jak wiadomo mowa ciała ma ogromne znaczenie w komunikacji, warto zatem wiedzieć,... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 09.08.2017

  • Jak stworzyć doskonały wpis na firmowym Facebooku?

    Obrazek do artykułu: Jak stworzyć doskonały wpis na firmowym Facebooku?

    Doskonały wpis to znaczy skuteczny – taki, który przyciągnie uwagę czytelnika i jest angażujący - skłania to polubienia, podzielenia się lub skomentowania. Tylko jak to osiągnąć? Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 04.08.2017