Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 9/2017

"Przegląd Podatkowy" nr 9/2017

Artykuły

  • Zaufanie, wiarygodność i reputacja – filary działania firmy doradztwa podatkowego

    Obrazek do artykułu: Zaufanie, wiarygodność i reputacja – filary działania firmy doradztwa podatkowego

    Wiarygodność i zaufanie to niezbędny warunek sukcesu firmy świadczącej usługi profesjonalne. Wiarygodna kancelaria podatkowa (biuro rachunkowe) jest dobra w tym co robi, ma na uwadze interes klientów i dobrze się z nią współpracuje. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 23.08.2017

  • Mowa ciała – 7 wskazówek pomocnych przy pierwszym spotkaniu (II)

    Obrazek do artykułu: Mowa ciała – 7 wskazówek pomocnych przy pierwszym spotkaniu (II)

    Dla niektórych z nas pierwsze spotkanie z nową osobą to duży stres, dla innych ekscytujące doświadczenie. W życiu prywatnym i w pracy ciągle poznajemy nowych ludzi. Jak wiadomo mowa ciała ma ogromne znaczenie w komunikacji, warto zatem wiedzieć,... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 16.08.2017

  • Strategię promocyjną powinien poprzedzić audyt komunikacyjny

    Obrazek do artykułu: Strategię promocyjną powinien poprzedzić audyt komunikacyjny

    Zanim zdecydujemy się na stworzenie i wdrożenie strategii promocyjnej konieczne jest ustalenie aktualnej sytuacji w zakresie komunikowania się kancelarii lub biura z otoczeniem. Stanowi to element określenia stanu wyjściowego, który jest bazą do... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 16.08.2017

  • Metoda prób i błędów w promocji

    Obrazek do artykułu: Metoda prób i błędów w promocji

    Nie ma jednej, sprawdzonej recepty na udaną kampanię promocyjną. Każda firma jest inna, nawet jeśli należy do szerokiej branży, to działa w innym otoczeniu i tworzą ją różni ludzie. Pozytywne jest to, że każdy z tych elementów może stanowić element... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 09.08.2017

  • Mowa ciała – 7 wskazówek pomocnych przy pierwszym spotkaniu (I)

    Obrazek do artykułu: Mowa ciała – 7 wskazówek pomocnych przy pierwszym spotkaniu (I)

    Dla niektórych z nas pierwsze spotkanie z nieznaną osobą to duży stres, dla innych ekscytujące doświadczenie. W życiu prywatnym i w pracy ciągle poznajemy nowych ludzi. Jak wiadomo mowa ciała ma ogromne znaczenie w komunikacji, warto zatem wiedzieć,... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 09.08.2017

  • Jak stworzyć doskonały wpis na firmowym Facebooku?

    Obrazek do artykułu: Jak stworzyć doskonały wpis na firmowym Facebooku?

    Doskonały wpis to znaczy skuteczny – taki, który przyciągnie uwagę czytelnika i jest angażujący - skłania to polubienia, podzielenia się lub skomentowania. Tylko jak to osiągnąć? Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 04.08.2017

  • Pięcioetapowy proces podejmowania decyzji zakupowych

    Obrazek do artykułu: Pięcioetapowy proces podejmowania decyzji zakupowych

    Zrozumienie decyzji zakupowych klienta to klucz do sprzedaży – tak twierdzą specjaliści od marketingu. Ich zdaniem proces zakupowy rozpoczyna się na długo przed samym skorzystaniem z usługi, a jego konsekwencje sięgają daleko w przyszłość. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 04.08.2017

  • 5 zasad współpracy z mediami

    Obrazek do artykułu: 5 zasad współpracy z mediami

    Każda, nawet najmniejsza kancelaria podatkowa i biuro rachunkowe, może zaistnieć w mediach. Eksperci z zakresu podatków i zagadnień związanych z formalnoprawną stroną prowadzenia biznesu są zawsze w cenie. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 03.08.2017

  • 7 S – recepta na sukces w biznesie

    Obrazek do artykułu: 7 S – recepta na sukces w biznesie

    Koncepcja 7 S to siedem czynników, które warunkują sukces w biznesie. Pierwsze trzy to „narzędzia” sukcesu” kolejne cztery stanowią „oprogramowanie”. Wszystkie razem pozwalają sprawnie i skutecznie realizować strategię firmy. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 03.08.2017

  • Promocja dla sceptyków

    Obrazek do artykułu: Promocja dla sceptyków

    Nie wszyscy właściciele biur rachunkowych i kancelarii podatkowych są w pełni przekonani do potrzeby podejmowania działań promocyjnych. Wszyscy jednak zgodzą się z tym, że komunikacja firmy z otoczeniem jest konieczna. Oznacza to, że marketingowy... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 27.07.2017