Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 4/2016

"Przegląd Podatkowy" nr 4/2016

Artykuły

  • Sposoby na nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem

    Obrazek do artykułu: Sposoby na nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem

    Pozyskanie nowych zleceń nie jest możliwe bez nawiązywania kontaktów z ludźmi. Czekając, aż klient sam zapuka do drzwi biura mamy marne szanse na rozwinięcie biznesu. Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce i być obecnym tam, gdzie są potencjalni klienci... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 27.05.2016

  • Rekomendacje – jeszcze raz o znaczeniu obsługi

    Obrazek do artykułu: Rekomendacje – jeszcze raz o znaczeniu obsługi

    Pewien przedsiębiorca zwrócił się o pomoc do kancelarii podatkowej w bardzo trudnej i - już podbramkowej - sprawie. I chociaż doradcy nie udało się całkowicie wydobyć klienta z tarapatów, w które wpadł, a jedynie ograniczyć negatywne skutki... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 27.05.2016

  • Prawo podatkowe – studia podyplomowe na Uczelni Łazarskiego

    Obrazek do artykułu: Prawo podatkowe – studia podyplomowe na Uczelni Łazarskiego

    Obrót podatkowy wobec stale poszerzającej się regulacji prawnej oraz kontekstu międzynarodowego wymaga profesjonalnej obsługi. Zapewnić ją mogą jedynie gruntownie przygotowani do tej roli radcowie prawni, adwokaci i doradcy podatkowi. Więcej

    24.05.2016

  • Artykuły eksperckie w mediach lokalnych – od czego zacząć?

    Obrazek do artykułu: Artykuły eksperckie w mediach lokalnych – od czego zacząć?

    Jednym z działań public relations są kontakty z mediami. Nawet najmniejsza kancelaria podatkowa może zaistnieć w mediach jako ekspert od podatków, zwiększając swoją rozpoznawalność i budując markę. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 19.05.2016

  • Tożsamość firmy – u źródła komunikacji

    Obrazek do artykułu: Tożsamość firmy – u źródła komunikacji

    Kancelaria podatkowa, która zamierza w świadomy i zaplanowany sposób prowadzić działania komunikacyjne oraz promować swoją działalność, powinna najpierw zdefiniować zespół cech, które odróżnią ją od innych, podobnych podmiotów działających na tym... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 19.05.2016

  • KIDP chce uczestniczyć w likwidacji bałaganu w prawie podatkowym

    Obrazek do artykułu: KIDP chce uczestniczyć w likwidacji bałaganu w prawie podatkowym

    W Polsce nie istnieje system podatkowy. Mamy tylko zbiór przypadkowych, często zmienianych ustaw, których nie można określić tym mianem. W trosce o finanse państwa i dla dobra podatników trzeba napisać ustawy podatkowe od nowa, likwidując... Więcej

    Jolanta Mazur, 13.05.2016

  • To, jak piszemy też wpływa na nasz wizerunek

    Obrazek do artykułu: To, jak piszemy też wpływa na nasz wizerunek

    Kiedy w piśmie do klienta zwrócimy się do „Pana Jana Nowak” lub prześlemy rachunek „za miesiąc kwiecień”, pewnie nie każdy adresat zwróci uwagę na błędy w tych sformułowaniach. Osoby wrażliwe na poprawną polszczyznę docenią jednak, że napiszemy do... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 11.05.2016

  • CFE zaprezentowała model Karty Podatnika

    Obrazek do artykułu: CFE zaprezentowała model Karty Podatnika

    Confédération Fiscale Européenne (CFE), organizacja zrzeszająca doradców podatkowych z 21 państw Europejskich, w tym z Polski, ogłosiła zasady sprawiedliwego opodatkowania uwzględniające równowagę pomiędzy prawami i obowiązkami podatników. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 11.05.2016

  • Już 12 maja rusza cykl seminariów dla doradców podatkowych

    Obrazek do artykułu: Już 12 maja rusza cykl seminariów dla doradców podatkowych

    Przedstawienie najbardziej doniosłych orzeczeń krajowych sądów administracyjnych i Trybunału Sprawiedliwości UE z zakresu VAT oraz podatków dochodowych wraz z ich konsekwencjami dla interpretacji przepisów polskiego prawa podatkowego to cel cyklu... Więcej

    Jolanta Mazur, 06.05.2016

  • Oferta dla nowych firm – dlaczego warto

    Obrazek do artykułu: Oferta dla nowych firm – dlaczego warto

    W naszym kraju codziennie powstaje ok. 1000 nowych firm. Z badań prowadzonych wśród małych i średnich podmiotów wynika, że przedsiębiorcy niechętnie i bardzo rzadko rezygnują z dotychczasowego biura rachunkowego. Z tych dwóch powodów warto włączyć do... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 05.05.2016