Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 7/2016

"Przegląd Podatkowy" nr 7/2016

Artykuły

  • Charakterystyczne cechy promocji usług

    Obrazek do artykułu: Charakterystyczne cechy promocji usług

    Klienci kancelarii podatkowych i biur rachunkowych rozpoczynając z nimi współpracę nie są w stanie ocenić jakości usług, dlatego ta decyzja zawsze jest obarczona pewnym ryzykiem. Dopiero w trakcie obsługi i rozwiązywania pojawiających się w jej... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 28.07.2016

  • Jak ograniczyć niepewność zakupu usług profesjonalnych

    Obrazek do artykułu: Jak ograniczyć niepewność zakupu usług profesjonalnych

    Niematerialność usługi powoduje, że klient nie jest w stanie zobaczyć jej ani przed, ani w trakcie realizacji, ewentualnie po wykonaniu może ocenić rezultaty, choć i to może trudne. Z tego powodu podmioty świadczące usługi stosują narzędzia... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 28.07.2016

  • We wrześniu pisemne egzaminy na doradcę podatkowego

    Obrazek do artykułu: We wrześniu pisemne egzaminy na doradcę podatkowego

    Zgodnie z decyzją sekretarza Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego, część pisemna egzaminu dla kandydatów na doradców podatkowych odbędzie się 19, 20, 26, 27, 28 i 29 września. Więcej

    27.07.2016

  • Planowanie marketingowe – co należy uwzględnić

    Obrazek do artykułu: Planowanie marketingowe – co należy uwzględnić

    Im dokładniej zostaną zaplanowane działania marketingowe, tym większa jest szansa na realizacji założonych celów. W marketingu faza analizy i określenia stanu wyjściowego oraz faza planowania wymagają poświęcenia największej ilości czasu. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 21.07.2016

  • Klienci rzadko zmieniają biura podatkowe i rachunkowe

    Obrazek do artykułu: Klienci rzadko zmieniają biura podatkowe i rachunkowe

    Badania prowadzone wśród przedsiębiorców potwierdzają, że zmiana biura księgowego następuje bardzo rzadko i raz podjęty wybór pozostaje utrzymany przez wiele lat. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 21.07.2016

  • Test wykaże kwalifikacje do wykonywania zawodu doradcy podatkowego

    Obrazek do artykułu: Test wykaże kwalifikacje do wykonywania zawodu doradcy podatkowego

    W związku z utratą mocy dotychczasowych przepisów regulujących system uznawania kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych, minister finansów przygotował projekt nowego rozporządzenia w sprawie testu umiejętności przeprowadzanego w celu uznania... Więcej

    Jolanta Mazur, 18.07.2016

  • Reklama w internecie – najpopularniejsze formy

    Obrazek do artykułu: Reklama w internecie – najpopularniejsze formy

    W Polsce reklamy w internecie stanowią 20 proc. wszystkich reklam. Najpopularniejsze są reklamy graficzne, marketing w wyszukiwarkach, reklama typu mobile, mailing i wideo. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 13.07.2016

  • Sukces to sztuka utrzymania równowagi

    Obrazek do artykułu: Sukces to sztuka utrzymania równowagi

    „Dostarczyć klientowi doskonałej jakości usługi, zapewnić możliwość kariery i satysfakcję zawodową pracownikom i osiągnąć sukces finansowy” – to zwięzła definicja misji większości firm profesjonalnych. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 13.07.2016

  • O współpracy ze specjalistami od promocji

    Obrazek do artykułu: O współpracy ze specjalistami od promocji

    Zlecając firmie marketingowej lub agencji PR lub reklamowej stworzenie strategii promocyjnej, projekt strony internetowej albo systemu identyfikacji wizualnej, konieczne jest zaangażowanie osoby reprezentującej kancelarię podatkową. Podobnie, jak... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 07.07.2016

  • Wyjdź naprzeciw klientowi

    Obrazek do artykułu: Wyjdź naprzeciw klientowi

    Przedsiębiorcy zanim trafią do kancelarii podatkowych próbują znaleźć rozwiązanie swojego problemu w internecie. Tam też sprawdzają informacje o polecanym przez znajomego doradcy lub zaczną szukać kancelarii. Z tych względów warto być w sieci i dać... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 30.06.2016