Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 2/2017

"Przegląd Podatkowy" nr 2/201

Artykuły

  • Od promocji do sprzedaży (nie) jeden krok

    Obrazek do artykułu: Od promocji do sprzedaży (nie) jeden krok

    Aktywna komunikacja marketingowa to szereg działań, których celem jest dotarcie do klienta z informacją o firmie i jej ofercie. Efektem promocji jest przyciągnięcie uwagi osób zainteresowanych współpracą z biurem lub kancelarią. Jednak tylko... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 23.03.2017

  • Wiosenne porządki on-line

    Obrazek do artykułu: Wiosenne porządki on-line

    Choć pogoda za oknem na to nie wskazuje, mamy już wiosnę. A jak wiosna, to porządki – także w firmie. To znacznie lepszy moment na nowy start i zmiany niż przełom roku, więc warto przystąpić do działania! Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 23.03.2017

  • Jak pisać - 10 wskazówek mistrza

    Obrazek do artykułu: Jak pisać - 10 wskazówek mistrza

    Im lepiej piszesz, tym dalej zajdziesz – tak twierdzi David Ogilvy uznany przez magazyn Times za jedną z ikon światowej sławy kampanii marketingowych. Jego zdaniem umiejętność dobrego pisania nie jest naturalnym darem – każdy może się tego nauczyć. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 16.03.2017

  • Jak zadowolić czytelnika i wyszukiwarki (jednocześnie)?

    Obrazek do artykułu: Jak zadowolić czytelnika i wyszukiwarki (jednocześnie)?

    Pytanie postawione w tytule tego artykułu można uznać za uproszczoną definicję optymalizacji tekstu pod kątem SEO. Tworząc teksty do internetu nie wystarczy bowiem, aby były one ciekawe dla czytelnika. Muszą spełniać określone wymogi, by tekst... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 16.03.2017

  • Marketing to nie tylko promocja

    Obrazek do artykułu: Marketing to nie tylko promocja

    Zwykle pisząc o marketingu skupiam się na jednym z jego składników – promocji. Tym razem przyjrzymy się trzem pozostałym elementom marketingowego mixu i temu, jak są wdrażane w kancelariach podatkowych i biurach rachunkowych. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 09.03.2017

  • Jak przygotować dobry grunt na kolejny dzień pracy

    Obrazek do artykułu: Jak przygotować dobry grunt na kolejny dzień pracy

    Różnica pomiędzy ludźmi sukcesu a pozostałymi polega w znacznej mierze na tym, w jaki sposób wykorzystują oni swój czas. Richard Lorenzen, specjalista ds. PR w artykule poświęconym nawykom ludzi sukcesu udziela pięciu wskazówek jak pozytywnie... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 08.03.2017

  • Najczęściej popełniane błędy przy prowadzeniu firmowego fanpage’a

    Obrazek do artykułu: Najczęściej popełniane błędy przy prowadzeniu firmowego fanpage’a

    Chęć zaistnienia przez małe i średnie firmy z branży księgowej w mediach społecznościowych jest jak najbardziej uzasadniona – tam są obecni ich potencjalni klienci. Jednak samo założenie profilu to dopiero pierwszy krok, prawdziwym wyzwaniem jest... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 02.03.2017

  • Alternatywa dla reklamy: promocja za pomocą wartościowych treści

    Obrazek do artykułu: Alternatywa dla reklamy: promocja za pomocą wartościowych treści

    Marketing polegający na tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści jest bardzo skutecznym sposobem na przyciągnięcie i utrzymanie uwagi klientów biznesowych. Content marketing – bo o nim mowa – szczególnie dobrze sprawdza się w promowaniu usług... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 02.03.2017

  • Jakość + marka + promocja = przepis na rozwój kancelarii podatkowej i biura rachunkowego

    Obrazek do artykułu: Jakość + marka + promocja = przepis na rozwój kancelarii podatkowej i biura rachunkowego

    Niezawodna recepta na sukces to wysoka jakość świadczonych usług, budowanie silnej i rozpoznawalnej marki oraz aktywna promocja. Triada: jakość, marka, promocja to ważna alternatywa dla strategii opartej wyłącznie na oferowaniu niskiej ceny. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 23.02.2017

  • Skuteczna promocja – cele biznesowe zawsze na pierwszym miejscu

    Obrazek do artykułu: Skuteczna promocja – cele biznesowe zawsze na pierwszym miejscu

    Promocja nie może być oderwana od biznesowych celów firmy – musi je nie tylko uwzględniać, ale służyć ich realizacji. Dlatego tak ważne jest wyznaczenie celów biznesowych firmy, a dopiero potem stworzenie strategii promocyjnej. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 23.02.2017