Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 12/2016

"Przegląd Podatkowy" nr 12/2016

Artykuły

  • Marketing w MSP: sprawdzone narzędzia i nowe trendy

    Obrazek do artykułu: Marketing w MSP: sprawdzone narzędzia i nowe trendy

    Małe i średnie firmy w Polsce nie podążają ślepo za trendami w marketingu. W czołówce najczęściej wykorzystywanych instrumentów pozostaje strona internetowa, e-mail marketing, aktywność w mediach społecznościowych oraz pozycjonowanie stron. Przyjął... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 08.12.2016

  • Referencje - gwarancja sprawdzonego partnera

    Obrazek do artykułu: Referencje - gwarancja sprawdzonego partnera

    Zamieszczenie na stronie internetowej logotypu lub listu z rekomendacją zadowolonego klienta to często wykorzystywany przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe sposób na zdobycie zaufania potencjalnych klientów. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 08.12.2016

  • Komunikacja marketingowa – promocja zintegrowana

    Obrazek do artykułu: Komunikacja marketingowa – promocja zintegrowana

    Na kompozycję komunikacji marketingowej składa się cały szereg narzędzi, takich jak reklama, promocja sprzedaży, public relations, marketing szeptany itd. Najważniejsze, by wszystkie podejmowane działania były zintegrowane i tworzyły spójny przekaż... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 01.12.2016

  • Środki popierania sprzedaży usług

    Obrazek do artykułu: Środki popierania sprzedaży usług

    O tym składniku marketingu mix w odniesieniu do usług wspomina się rzadko. O ile reklama i public relations to znane i stosowane przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe instrumenty marketingowe, o tyle pobudzanie klientów do działania poprzez... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 01.12.2016

  • Największą bazę orzecznictwa znajdziesz w produktach LEX

    Obrazek do artykułu: Największą bazę orzecznictwa znajdziesz w produktach LEX

    1 grudnia 2016 roku orzeczenia sądów rejonowych i okręgowych, pozyskane z Portalu Orzeczeń Sądów Powszechnych (POSP), zostaną dołączone do szerszej bazy produktów oferowanych przez Wolters Kluwer. Powstanie największa baza orzecznictwa, obejmująca... Więcej

    30.11.2016

  • Reklama w prasie – jak sprawić, by była skuteczna?

    Obrazek do artykułu: Reklama w prasie – jak sprawić, by była skuteczna?

    Chociaż w ostatnich latach publikacje internetowe znacznie ograniczyły skuteczność mediów drukowanych, to te o zasięgu lokalnym mają się całkiem nieźle i warto je brać pod uwagę, jako element kampanii promocyjnej małych biur rachunkowych i kancelarii... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 24.11.2016

  • Łatwiej zatrzymać niż pozyskać

    Obrazek do artykułu: Łatwiej zatrzymać niż pozyskać

    W branży usług księgowych warto dbać o obecnych klientów co najmniej z dwóch powodów: biorąc po uwagę nakłady na marketing jest to po prostu tańsze, a po drugie realna szansa na nowe zlecenia ogranicza się w praktyce do nowo powstałych firm. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 24.11.2016

  • Jak komunikować specjalizację

    Obrazek do artykułu: Jak komunikować specjalizację

    Kancelarie podatkowe, które koncentrują się na obsłudze określonych branż mają do wyboru szereg instrumentów, które pomogą im dotrzeć do wybranej grupy potencjalnych klientów i zainteresować swoją ofertą wybraną grupę przedsiębiorców. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 17.11.2016

  • Dwa oblicza jakości usług

    Obrazek do artykułu: Dwa oblicza jakości usług

    Jedną w głównych cech charakterystycznych usług profesjonalnych jest to, że ocena i zadowolenie klienta determinuje nie tylko poziom merytoryczny usługi, ale także stosunek usługodawcy do klienta oraz atmosfera współpracy. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 17.11.2016

  • 7 kluczy skutecznego PR-u w małej firmie, cz. 2

    Obrazek do artykułu: 7 kluczy skutecznego PR-u w małej firmie, cz. 2

    Niektóre wskazówki dotyczące prowadzenia biznesu (a nawet udanego życia), sprawdzają się również w zakresie komunikacji i public relations. W drugiej części artykułu zostaną wskazane kolejne cztery porady dotyczące skutecznego PR- u w małej i... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 10.11.2016