Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 2/2017

"Przegląd Podatkowy" nr 2/201

Artykuły

  • Jakość + marka + promocja = przepis na rozwój kancelarii podatkowej i biura rachunkowego

    Obrazek do artykułu: Jakość + marka + promocja = przepis na rozwój kancelarii podatkowej i biura rachunkowego

    Niezawodna recepta na sukces to wysoka jakość świadczonych usług, budowanie silnej i rozpoznawalnej marki oraz aktywna promocja. Triada: jakość, marka, promocja to ważna alternatywa dla strategii opartej wyłącznie na oferowaniu niskiej ceny. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 23.02.2017

  • Skuteczna promocja – cele biznesowe zawsze na pierwszym miejscu

    Obrazek do artykułu: Skuteczna promocja – cele biznesowe zawsze na pierwszym miejscu

    Promocja nie może być oderwana od biznesowych celów firmy – musi je nie tylko uwzględniać, ale służyć ich realizacji. Dlatego tak ważne jest wyznaczenie celów biznesowych firmy, a dopiero potem stworzenie strategii promocyjnej. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 23.02.2017

  • Reklama w social media

    Obrazek do artykułu: Reklama w social media

    Chociaż od czasu do czasu słyszymy o zmierzchu Facebooka, to najnowsze dane świadczą raczej o odwrotnej tendencji. Między innymi dlatego to medium społecznościowe jest chętnie wykorzystywane w biznesie. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 16.02.2017

  • Korespondencja mailowa w biznesie

    Obrazek do artykułu: Korespondencja mailowa w biznesie

    Jeszcze całkiem niedawno faksy, a dzisiaj e-maile to najpopularniejsza forma komunikacji pisemnej między firmami. Choć codziennie wysyłamy i otrzymujemy ich dziesiątki, nie zawsze posługujemy się tą formą wymiany informacji we właściwy sposób. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 16.02.2017

  • Na dobry początek współpracy

    Obrazek do artykułu: Na dobry początek współpracy

    Nowe zlecenie, nowy klient to niepowtarzalna okazja do takiego ustalenia zasad współpracy, aby stworzyć mocne fundamenty długofalowej kooperacji, satysfakcjonującej dla obu stron. Warto wykorzystać doświadczenia wynikające z obsługi dotychczasowych... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 09.02.2017

  • 10 najważniejszych korzyści z mediów społecznościowych dla biznesu, cz. 2

    Obrazek do artykułu: 10 najważniejszych korzyści z mediów społecznościowych dla biznesu, cz. 2

    Jeszcze całkiem niedawno media społeczne były uznawane za przejściową modę. Wydawało się, że coś, co służy rozrywce nie przyniesie korzyści w biznesowi. Dzisiaj już wiemy, że takie podejście jest błędne. Z ponad 3 mld użytkowników Internetu około 2... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 09.02.2017

  • 10 najważniejszych korzyści z mediów społecznościowych dla biznesu, cz. 1

    Obrazek do artykułu: 10 najważniejszych korzyści z mediów społecznościowych dla biznesu, cz. 1

    Jeszcze całkiem niedawno media społeczne były uznawane za przejściową modę. Wydawało się, że coś, co służy rozrywce nie przyniesie korzyści w biznesowi. Dzisiaj już wiemy, że takie podejście jest błędne. Z ponad 3 mld użytkowników internetu około 2... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 02.02.2017

  • Promocja w mediach regionalnych

    Obrazek do artykułu: Promocja w mediach regionalnych

    Jeśli kancelaria lub biuro rachunkowe decyduje się na prezentację swojej oferty w dzienniku lokalnym, to powinna wziąć pod uwagę te, które cieszą się największym zainteresowanie czytelników. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 26.01.2017

  • Nowa strona www krok po kroku, cz. 1

    Obrazek do artykułu: Nowa strona www krok po kroku, cz. 1

    Tworzenie firmowej strony to złożony proces, na który składa się wiele etapów i decyzji. Aby przebiegł sprawnie warto wiedzieć, o co zapyta firma zajmująca się projektowaniem witryny internetowej. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 26.01.2017

  • Sposoby na zainteresowanie swoimi usługami w social media

    Obrazek do artykułu: Sposoby na zainteresowanie swoimi usługami w social media

    Większość właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych podchodzi do promocji w mediach społecznościowych z umiarkowanym entuzjazmem. Nie do końca wierzą w to, że uda im się zainteresować innych swoją działalnością. Istnieją jednak sposoby... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 19.01.2017