Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 1/2017

"Przegląd Podatkowy" nr 1/201

Artykuły

  • Sposoby na zainteresowanie swoimi usługami w social media

    Obrazek do artykułu: Sposoby na zainteresowanie swoimi usługami w social media

    Większość właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych podchodzi do promocji w mediach społecznościowych z umiarkowanym entuzjazmem. Nie do końca wierzą w to, że uda im się zainteresować innych swoją działalnością. Istnieją jednak sposoby... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 19.01.2017

  • Wiarygodność ułatwia prowadzenie biznesu

    Obrazek do artykułu: Wiarygodność ułatwia prowadzenie biznesu

    O ile nie wszyscy właściciele kancelarii podatkowych i biur rachunkowych są zwolennikami aktywnej promocji, o tyle każdy przyzna, że wiarygodność jest niezbędnym warunkiem rozwoju i sukcesu firmy. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 18.01.2017

  • Nowi partnerzy w firmie doradczej MDDP

    Obrazek do artykułu: Nowi partnerzy w firmie doradczej MDDP

    Z początkiem 2017 roku do grona partnerów firmy MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy dołączyło 6 nowych osób. W Zespole VAT zostali nimi – Janina Fornalik i Bartosz Bogdański, w Zespole Podatków Dochodowych – Magdalena Zamoyska, w Zespole... Więcej

    17.01.2017

  • Rynek audytu i doradztwa podatkowego ma się otworzyć na polskie firmy

    Obrazek do artykułu: Rynek audytu i doradztwa podatkowego ma się otworzyć na polskie firmy

    Polski rynek audytu i doradztwa podatkowego zdominowały firmy globalne z tzw. wielkiej czwórki. Z ich usług korzystają wszystkie spółki giełdowe skupione w WIG20 oraz większość jednostek zainteresowania publicznego. UOKiK wskazuje, że rynek ma cechy... Więcej

    13.01.2017

  • Pozytywny wizerunek wspomaga sprzedaż usług

    Obrazek do artykułu: Pozytywny wizerunek wspomaga sprzedaż usług

    Nie ma jednej recepty na skuteczny PR małej kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego. Sposób działania i platforma komunikacji z otoczeniem zależy przede wszystkim od jej specyfiki, celów i potrzeb. Public relations to aktywna komunikacja firmy z... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 12.01.2017

  • Jak pisać w internecie

    Obrazek do artykułu: Jak pisać w internecie

    Opracowując teksty na firmową stronę internetową, pisząc bloga, czy publikując artykuły do serwisu www stoimy przed dwoma wyzwaniami. Po pierwsze, mamy dostarczyć czytelnikowi ciekawe, wartościowe treści, a po drugie zależy nam, aby te teksty dały... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 12.01.2017

  • Milenialsi – nowy model klienta

    Obrazek do artykułu: Milenialsi – nowy model klienta

    Osoby z pokolenia Y, czyli dzisiejsi 20-30 latkowie, stają się dominującą grupą nabywców dóbr i usług. Ich specyficzne potrzeby już teraz kształtują ofertę firm i stosowane przez nie instrumenty marketingowe. Również biura rachunkowe i kancelarie... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 05.01.2017

  • Internet przez smartfon, a nie komputer – co to oznacza dla komunikacji marketingowej

    Obrazek do artykułu: Internet przez smartfon, a nie komputer – co to oznacza dla komunikacji marketingowej

    Jak wynika z najnowszych badań więcej odsłon stron internetowych ma miejsce na smartfonach niż na komputerach, a Polska jest jednym z liderów w korzystaniu z Internetu za pomocą urządzeń przenośnych. To oznacza konieczność wprowadzenia zmian w... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 05.01.2017

  • Planując zmiany opracuj strategię

    Obrazek do artykułu: Planując zmiany opracuj strategię

    Przełom roku to czas podsumowań tego co za nami oraz podejmowania postanowień na kolejne 12 miesięcy. Jeśli planujemy w większym stopniu zająć się promocją kancelarii, poświęćmy jak najwięcej czasu na planowanie, bo dobra strategia to niezbędny... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 29.12.2016

  • Jak krytykować konstruktywnie

    Obrazek do artykułu: Jak krytykować konstruktywnie

    W wieloosobowych zespołach kancelarii podatkowych lub biur rachunkowych zdarzają się sytuacje, w których trzeba podwładnemu lub współpracownikowi zwrócić uwagę na popełniony błąd lub niewłaściwe zachowanie. Konstruktywna krytyka bez urażenia drugiej... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 29.12.2016