Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 12/2017

"Przegląd Podatkowy" nr 12/2017

Artykuły

  • Deregulacja doradztwa podatkowego nie była dobra

    Obrazek do artykułu: Deregulacja doradztwa podatkowego nie była dobra

    Dziś osoby zajmujące się prowadzeniem ewidencji podatkowych nie muszą posiadać żadnej wiedzy, wykształcenia, doświadczenia ani ubezpieczenia. Nikt od nich tego nie wymaga. I oczywiście nie są zobowiązane do przestrzegania tajemnicy zawodowej – mówi... Więcej

    Krzysztof Koślicki, 12.12.2017

  • Deregulację doradztwa podatkowego trzeba cofnąć

    Obrazek do artykułu: Deregulację doradztwa podatkowego trzeba cofnąć

    Najprawdopodobniej nastąpi powrót do stanu poprzedniego, sprzed deregulacji. Prowadzenie ksiąg podatkowych znów będzie czynnością zastrzeżoną dla doradców podatkowych i współpracujących z nimi księgowych. Więcej

    Krzysztof Koślicki, 11.12.2017

  • Doradca podatkowy będzie pomocnikiem fiskusa

    Obrazek do artykułu: Doradca podatkowy będzie pomocnikiem fiskusa

    Doradcy podatkowi będą pomagać w przestrzeganiu prawa podatkowego. Podatnicy obsługiwani przez doradców będą mogli natomiast liczyć na lepsze traktowanie przez organy podatkowe – potwierdza Ministerstwo Finansów. Więcej

    Krzysztof Koślicki, 05.12.2017

  • Fiskus lepiej potraktuje podatnika, który ma doradcę podatkowego

    Obrazek do artykułu: Fiskus lepiej potraktuje podatnika, który ma doradcę podatkowego

    W Ministerstwie Finansów trwają prace nad wprowadzeniem zasady, zgodnie z którą podatnik, którego sprawy są prowadzone przez doradców podatkowych, będzie mógł liczyć na preferencyjne traktowanie przez organy podatkowe – wynika z informacji uzyskanych... Więcej

    Krzysztof Koślicki, 04.12.2017

  • Doradcy oceniają zmiany w podatkach i boją się ograniczenia tajemnicy zawodowej

    Obrazek do artykułu: Doradcy oceniają zmiany w podatkach i boją się ograniczenia tajemnicy zawodowej

    To nie doradca tylko klienci powinni powiadamiać fiskusa o swoich planach optymalizacyjnych - przekonują doradcy podatkowi. I twierdzą, że ograniczenie tajemnicy zawodowej pomniejszy rolę zawodu doradcy. Więcej

    21.11.2017

  • Kancelaria podatkowa i biuro rachunkowe wpływa na markę klienta – przedsiębiorcy

    Obrazek do artykułu: Kancelaria podatkowa i biuro rachunkowe wpływa na markę klienta – przedsiębiorcy

    Warto uświadomić klientowi, że współpraca z renomowanym dostawcą usług profesjonalnych wpływa pozytywnie na jego wizerunek i uwiarygadnia go w stosunku do otoczenia. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 15.11.2017

  • Piszemy na potrzeby marketingu

    Obrazek do artykułu: Piszemy na potrzeby marketingu

    Niezależnie od tego, czy chcemy stworzyć aktualność na firmową stronę internetową, napisać artykuł, dodać wpis na fanpage’u czy przekazać informacje za pośrednictwem maila musimy zrobić wszystko, by ułatwić czytelnikowi odbiór naszego komunikatu. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 13.11.2017

  • Szefowa działu podatkowego nowym partnerem w act BSWW

    Obrazek do artykułu: Szefowa działu podatkowego nowym partnerem w act BSWW

    Do grona partnerów kancelarii act BSWW dołączyła Małgorzata Wąsowska, doradca podatkowy z wieloletnim doświadczeniem w doradztwie. Więcej

    08.11.2017

  • O przewadze marketingu cyfrowego nad tradycyjnym

    Obrazek do artykułu: O przewadze marketingu cyfrowego nad tradycyjnym

    Marketing – w każdej formie – jest jedną z kluczowych aktywności firmy, niezależnie od jej wielkości i branży, w jakiej działa. Marketing cyfrowy rośnie w siłę, ponieważ przedsiębiorcy dostrzegają popularność mediów elektronicznych i wykorzystują je... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 30.10.2017

  • 3 powody, dla których odkładamy promocję na później

    Obrazek do artykułu: 3 powody, dla których odkładamy promocję na później

    Choć większość właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych deklaruje, że stosowanie marketingu jest niezbędne, by rozwijać swoją działalność, niewielu z nich w praktyce stosuje w zaplanowany sposób narzędzia promocji. Dlaczego tak jest? Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 27.10.2017