Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 9/2016

"Przegląd Podatkowy" nr 9/2016

Artykuły

  • Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych

    Obrazek do artykułu: Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych

    Skoro tzw. mowa ciała jest znacznie silniejszą od słów formą przekazu, to przygotowanie się do wystąpienia publicznego nie może ograniczać się tylko do zaplanowania tego, CO powiemy. Równie istotne, a może nawet ważniejsze jest to, jest JAK to... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 25.08.2016

  • Konflikt w firmie – czasem pomaga

    Obrazek do artykułu: Konflikt w firmie – czasem pomaga

    Nieporozumienia w zespole mogą bardzo negatywnie wpłynąć na efektywność pracy i obsługę klientów. Zdarza się jednak, że odsłaniają problemy i stają się początkiem pozytywnych zmian. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 25.08.2016

  • Czego można oczekiwać od specjalisty do spraw PR

    Obrazek do artykułu: Czego można oczekiwać od specjalisty do spraw PR

    Decydując się na zatrudnienie lub nawiązanie współpracy ze specjalistą do spraw public relations warto wiedzieć, jakie zadania można przed nim postawić. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 18.08.2016

  • PR w firmie – zatrudnienie specjalisty czy współpraca z podmiotem zewnętrznym

    Obrazek do artykułu: PR w firmie – zatrudnienie specjalisty czy współpraca z podmiotem zewnętrznym

    Każde z tych dwóch rozwiązań ma swoje plusy i minusy – wybór właściwego zależy od zakresu planowanej działalności komunikacyjnej, możliwości finansowych, struktury organizacyjnej firmy i jej zasobów kadrowych. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 17.08.2016

  • W kwestiach podatkowych firmom często doradzają osoby bez uprawnień

    Obrazek do artykułu: W kwestiach podatkowych firmom często doradzają osoby bez uprawnień

    Przeszło 8,8 tys. osób wykonuje obecnie zawód doradcy podatkowego. Zapotrzebowanie na ich usługi dynamicznie rośnie, więc i zainteresowanie karierą w tej branży jest coraz większe. Problem w tym, że po deregulacji przeprowadzonej w 2014 roku... Więcej

    16.08.2016

  • Badanie efektów promocji

    Obrazek do artykułu: Badanie efektów promocji

    Do analizy skuteczności działań promocyjnych (m.in. reklamy i PR), można zastosować metodę DAGMAR. Efektywność promocji jest badana na kilku poziomach. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 11.08.2016

  • Rola public relations w zarządzaniu firmą

    Obrazek do artykułu: Rola public relations w zarządzaniu firmą

    Public relations poza swoją podstawową funkcją, czyli komunikowaniem się z otoczeniem i kształtowaniem wizerunku pełni jeszcze kilka ważnych zadań w procesie zarządzania firmą. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 11.08.2016

  • Jak zainteresować klienta usługami kancelarii podatkowej

    Obrazek do artykułu: Jak zainteresować klienta usługami kancelarii podatkowej

    Z badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorców wynika, jakich treści najczęściej poszukują decydując się na współpracę biznesową. Okazuje się, że głównym źródłem informacji o usługodawcy nadal jest firmowa strona internetowa. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 04.08.2016

  • Mniej znane oblicza public relations

    Obrazek do artykułu: Mniej znane oblicza public relations

    Mówiąc o public relations najczęściej myślimy o komunikacji i budowaniu wizerunku. Tymczasem pełni jeszcze kilka ważnych ról i realizuje istotne zadania wynikające z kontaktów firmy z jej otoczeniem. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 04.08.2016

  • Charakterystyczne cechy promocji usług

    Obrazek do artykułu: Charakterystyczne cechy promocji usług

    Klienci kancelarii podatkowych i biur rachunkowych rozpoczynając z nimi współpracę nie są w stanie ocenić jakości usług, dlatego ta decyzja zawsze jest obarczona pewnym ryzykiem. Dopiero w trakcie obsługi i rozwiązywania pojawiających się w jej... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 28.07.2016