Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 9/2016

"Przegląd Podatkowy" nr 9/2016

Artykuły

  • Odpowiednie dać rzeczy słowo w przekazie marketingowym

    Obrazek do artykułu: Odpowiednie dać rzeczy słowo w przekazie marketingowym

    Na stronach internetowych i w materiałach promocyjnych kancelarii i biur podatkowych króluje pustosłowie. Najczęściej pojawiającym się wyrazem jest „profesjonalizm”, a najpopularniejszym hasłem – „partner w biznesie”. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 22.09.2016

  • Referencje i certyfikaty

    Obrazek do artykułu: Referencje i certyfikaty

    W branży usług profesjonalnych szczególnie duże znaczenie ma potwierdzenie kompetencji usługodawcy przez osoby trzecie. Żadna autopromocja nie będzie tak przekonująca i skuteczna jak rekomendacje udzielone przez osoby, które już skorzystały z usług... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 22.09.2016

  • Jak czytać marketingowy mix dla usług księgowych i doradczych

    Obrazek do artykułu: Jak czytać marketingowy mix dla usług księgowych i doradczych

    Najbardziej popularny model działań marketingowych to połączenie kilku składników skomponowanych tak, aby dostarczyć klientom usługę lub produkt, których potrzebują, a firmie osiągnąć z tego zysk. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 15.09.2016

  • Uważaj jak się promujesz

    Obrazek do artykułu: Uważaj jak się promujesz

    Uleganie trendom i powielanie wzorców w promocji nie zawsze się opłaca. Lepiej zastanowić się, jak nas odbiorą klienci i czy przyjęta strategia komunikacji pokazuje kim naprawdę jesteśmy. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 15.09.2016

  • Międzynarodowa konferencja poświęcona sprawozdawczości niefinansowej

    Obrazek do artykułu: Międzynarodowa konferencja poświęcona sprawozdawczości niefinansowej

    Deloitte wspólnie z Bankiem Światowym, Giełdą Papierów Wartościowych i z Ministerstwem Finansów zaprasza na międzynarodową konferencję poświęconą sprawozdawczości niefinansowej. Więcej

    12.09.2016

  • Obsługa klienta – liczą się nie tylko potrzeby biznesowe

    Obrazek do artykułu: Obsługa klienta – liczą się nie tylko potrzeby biznesowe

    Sukces firmy budowany jest nie tylko w oparciu o wysoką jakość usług - zależy też od ogólnej „atmosfery” wokół firmy, a tę tworzy komunikacja z otoczeniem. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 08.09.2016

  • Samorząd doradców podatkowych organizuje piknik rodzinny

    Obrazek do artykułu: Samorząd doradców podatkowych organizuje piknik rodzinny

    Mazowiecki Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych zaprosił wszystkich doradców na doroczny piknik rodzinny. Tym razem organizatorzy zapewnili gościom bogaty program folklorystyczny oraz zabawy i konkursy dla dzieci i młodzieży. Z zaproszenia do... Więcej

    06.09.2016

  • Jak zapobiec problemom związanym z odejściem pracownika

    Obrazek do artykułu: Jak zapobiec problemom związanym z odejściem pracownika

    Odejście pracownika to nie tylko kwestia utraty przez kancelarię klientów, ale również kłopoty organizacyjne. Warto zawczasu pomyśleć o takich rozwiązaniach, które zminimalizują negatywne skutki zmian kadrowych. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 01.09.2016

  • Tanie ankietowanie i sondowanie

    Obrazek do artykułu: Tanie ankietowanie i sondowanie

    Badanie opinii klientów albo pracowników nie musi oznaczać wydatków ani marnowania czasu przed komputerem. Za pomocą internetowych formularzy można samodzielnie, w bardzo łatwy sposób tworzyć i rozsyłać ankiety, a następnie uzyskiwać przejrzyste i... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 01.09.2016

  • Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych

    Obrazek do artykułu: Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych

    Skoro tzw. mowa ciała jest znacznie silniejszą od słów formą przekazu, to przygotowanie się do wystąpienia publicznego nie może ograniczać się tylko do zaplanowania tego, CO powiemy. Równie istotne, a może nawet ważniejsze jest to, jest JAK to... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 25.08.2016