Patronat

VDP

Przegląd Podatkowy

Najnowszy numer

Przegląd Podatkowy - numer 4/2017

"Przegląd Podatkowy" nr 4/2017

Artykuły

  • Efekt pierwszego wrażenia – jak dobrze wypaść w kontaktach z klientami (I)

    Obrazek do artykułu: Efekt pierwszego wrażenia – jak dobrze wypaść w kontaktach z klientami (I)

    Czy wiesz, że zanim padnie jakiekolwiek słowo podczas Twojego pierwszego spotkania, klient ma wstępnie wyrobione zdanie na Twój temat? W ciągu zaledwie 10 sekund formułujemy ocenę o naszym rozmówcy – pozytywną bądź negatywną. Na dodatek bardzo... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 28.04.2017

  • Wielokanałowość w komunikacji marketingowej

    Obrazek do artykułu: Wielokanałowość w komunikacji marketingowej

    Dzisiaj kancelarie podatkowe i biura rachunkowe mają do dyspozycji bardzo wiele możliwości dotarcia do potencjalnego klienta. Nie jesteśmy zdani tylko na kosztowną reklamę w tradycyjnych mediach, takich jak prasa czy telewizja - korzystamy również z... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 28.04.2017

  • Jak zaistnieć i przetrwać na rynku usług doradczych

    Obrazek do artykułu: Jak zaistnieć i przetrwać na rynku usług doradczych

    W ostatnim wydaniu dwumiesięcznika „Radca Prawny” opublikowano interesującą rozmowę na temat źródeł przewagi konkurencyjnej kancelarii prawnej. Wiele spostrzeżeń dr. hab. Jana Fazlagića z UE w Poznaniu można odnieść również do kancelarii podatkowych. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 20.04.2017

  • Co klient może się o Tobie dowiedzieć z social media?

    Obrazek do artykułu: Co klient może się o Tobie dowiedzieć z social media?

    Dzisiaj bardzo trudno zachować prywatność, ale w znacznej mierze my sami ułatwiamy innym dostęp do wiedzy na nasz temat. Sprzyjają temu media społecznościowe, gdzie poza rodziną i znajomymi są również nasi klienci, współpracownicy i konkurenci, a... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 20.04.2017

  • Honoraria – jak negocjować z klientem?

    Obrazek do artykułu: Honoraria – jak negocjować z klientem?

    Najlepszy finał negocjacji cenowych ma miejsce wtedy, gdy kancelarii uda się uzyskać proponowane honorarium, a klient jest zadowolony, bo otrzyma wartościowe świadczenie w akceptowanej przez niego cenie. Tylko jak to osiągnąć? Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 13.04.2017

  • Rynek pracy księgowych zagrożony automatyzacją

    Obrazek do artykułu: Rynek pracy księgowych zagrożony automatyzacją

    Jak wynika z badań ryzyko automatyzacji w zawodzie księgowego oraz pracownika działu personalnego i płacowego wynosi aż 97 proc.. To oznacza, że w najbliższych latach te profesje czekają zmiany polegające na zastąpieniu pracy człowieka przez... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 13.04.2017

  • Zmiana przepisów o praktyce zawodowej kandydatów na doradców

    Obrazek do artykułu: Zmiana przepisów o praktyce zawodowej kandydatów na doradców

    Minister rozwoju i finansów dostosował treść rozporządzenia sprawie praktyki zawodowej kandydatów na doradców podatkowych do zmian polegających na przekształceniu niektórych jednostek administracji podatkowej w inne jednostki , w których zatrudnienie... Więcej

    Jolanta Mazur, 12.04.2017

  • 7 grzechów głównych w public relations

    Obrazek do artykułu: 7 grzechów głównych w public relations

    Nietrudno jest popełnić błąd realizując działania public relations w firmie. Niektóre mogą powodować nieodwracalne szkody wizerunkowe, inne sprawią, że wysiłek włożony w promocję nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 06.04.2017

  • 5 złych nawyków, które musisz zmienić aby pracować efektywniej

    Obrazek do artykułu: 5 złych nawyków, które musisz zmienić aby pracować efektywniej

    Przy dzisiejszym galopującym pędzie życia produktywność stała się szczególnie istotna. Wielu ludzi stara się pracować coraz więcej, ale więcej nie zawsze oznacza wydajniej. Warto przyjrzeć się swojemu dniu pracy i wyeliminować 5 złych nawyków, które... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 06.04.2017

  • Artykuł sponsorowany – interesująca alternatywa dla tradycyjnej reklamy

    Obrazek do artykułu: Artykuł sponsorowany – interesująca alternatywa dla tradycyjnej reklamy

    Badania wskazują, że aż 60 proc. polskich internautów ufa informacjom i poradom zawartym w artykułach sponsorowanych. Co trzeci użytkownik sieci w naszym kraju przyznaje, że treści sponsorowane zainspirowały go przynajmniej raz do zakupu produktu lub... Więcej

    Joanna Polańska-Solarz, 30.03.2017